Dålig!

Heej och förlåt för min super dåliga uppdatering!! Redan!! :/ Troddde inte att det skulle gå så här fort innan jag typ tröttnade!
Igår så gjorde jag väl inte så mycket jag åkte longboard med Madde och Teo (min hund). När jag sedan kom hem gjorde jag matte och sedan lite teknik.
Idag har det inte hänt någonting. Man har varit som en sombie och bara gått omkring.
Just nu sitter jag på balett Akademin och väntar på att lektionen ska börja!
Madde på longboarden!
Mitt och Hannas precitions jobb...
Ha det gott! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna!

hahha precitions jobb!

fan vad vi äger på slöjd ;) <3

2011-10-12 @ 21:58:13
URL: http://hannniiiis.blogg.se/
Postat av: Alicia

ahhaa, lite skoj ;) Fast på den sidan ser det nästan bra ut! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0