Halloj!

Igår så fick jag den efterlängtade bibeln. Jag höll typ på att dö av utråkning. Men det roligaste av allt var nog ändå att bea smällde igen en geting med salmboken i Kyrkan. Hahha:D Det dåliga är att jag nog redan har tappat bort Bibeln! Men, men den dyker väll upp! :)
Hade också tänkt att berätta om min helt vanliga "frysa häckan av mig" dag! :)
I skolan hände det väl nästan ingenting förutom att man typ skakade av kallhet! :( Det var helt, sjukt har dom ingen värme eller är det aldeles för dyrt för dom? :) Sedan drog jag till Göteborg och dansade. Det var typ ingen där idag och vi som var där var typ över trötta så vi kolla mest på kostymer till föreställningen! Åkte sedan hem och såg på svenska hollywwod fruar. Är dom serriös helt knäppa eller?



Min och Mathildas urläckra fisk.. ehm not. :/





Här är en bild från Balett Akademins lilla garderob.

Sov gott!!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0