Mys Helg!

TjenareTjenare!
Jag hade tänkt att berätta om min helg!
I lördags då försökte jag typ frga håret men det blev helt fail för det blev inget :(
När jag var färdig med det drog jag till hanna och käkade tacos. :) as gott för det var så länge sedan! Sedan så åkte jag och Hanna till Sara! :) Bea var redan där ;) Vi hade as mysigt! ;) De gjorde rasta på mig och sedan så byggde vi en kojja och försökte gå i klack skor. Shit nice helg men vi saknade Moa! <3 Nästa gång måste du vara med! :)
Om typ en några timmar drar jag till Ucklum igen för att får en fucking Bibel. Tagga. :(
Kraaam<33
TjenareTjenare!
Jag hade tänkt att berätta om min helg!
I lördags då försökte jag typ frga håret men det blev helt fail för det blev inget :(
När jag var färdig med det drog jag till hanna och käkade tacos. :) as gott för det var så länge sedan! Sedan så åkte jag och Hanna till Sara! :) Bea var redan där ;) Vi hade as mysigt! ;) De gjorde rasta på mig och sedan så byggde vi en kojja och försökte gå i klack skor. Shit nice helg men vi saknade Moa! <3 Nästa gång måste du vara med! :)
Om typ några timmar drar jag till Ucklum igen för att få en fucking Bibel. Tagga. :(
Kraaam<33
Myyyys!
Myyyys!
Mums!
Mums.. :P
Rasta! :P
Rasta:)
;)Våran ur MYSIGA kojja!

Kommentarer
Postat av: Elin L

HAHA!! go bild på Bea!! :D :D :P

2011-10-10 @ 15:34:41
Postat av: Bea

BOKSTAVLIGEN ALICIA TA BORT DEN BILDEN!

SNÄLLA, JAG ÄR SERIÖS.....! <3

2011-10-10 @ 17:39:40
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0